Followers

Friday, July 10, 2015

၅၅၀ နိပါတ္ေတာ္(ပထမပိုင္း)

၅၅၀နိပါတ္ေတာ္(ပထမပိုင္း)

*********************** 

အားလံုးအတြက္ ၅၅၀ နိပါတ္ေတာ္ Application ေလးလာပါျပီ... 


 

က်ေနာ္ဒီ Application ေလးကို 2014 10 လပိုင္းမွာစလုပ္ျဖစ္ခ့ဲပါတယ္.....

ဒါေပမ့ဲအေၾကာင္းမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ အခ်ိန္ေတြၾကာခ့ဲတာပါ....

က်ေနာ္အခုေတာ့ဒီေဆာ့ဖ္၀ဲေလးျပီးသြားျပီ....

က်ေနာ္ဒီေဆာ့ဖ္၀ဲေလးကို လာမ့ဲ 7 14 ေန႔က်ေနာ္ေမြးေန႔မွာတင္ေပးဖိုးပါ....

ဒါေပမ့ဲအဲေန႔အတြက္အၾကိဳတင္ေပးခ့ဲပါတယ္....

က်ေနာ္ဒီ Project ေလးလုပ္ရာမွာစာေတြ၀ိုင္း႐ုိုက္ေပးခ့ဲက်ေသာက်ေနာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ား...

ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္....

ျပီးေတာ့ဒီ Application လုပ္ရာမွာလိုခ်င္တ့ဲ Coding ေတြကိုေျပာျပေပးတ့ဲတီခ်ယ္ကိုလည္း

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....

က်ေနာ္ဒီေဆာ့ဖ္၀ဲေလးကိုေရးသားျခင္းတ့ဲ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကေတာ့ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ဗုဒၶဘာသာ    

ရည္႐ွည္တည္တံ့ခိုင္ျမဲေအာင္၊ဗုဒၶျဖစ္စဥ္မ်ားကိုေႏွာင္းလူတို႔

ေကာင္းစြာသိ႐ွိနားလည္ေအာင္၊စတ့ဲရည္႐ြယ္ခ်က္ေတြနဲ႕ ေရးျဖစ္ခ့ဲတာပါ။

ဒီေဆာ့ဖ္၀ဲေလးမွာေတာ့ Font ႏွစ္မ်ိဳးကိုအသံုးျပဳေပးတားပါတယ္...

ZawGyi Font ရယ္ Unicode Font ပါ....

Unicode Font ကေတာ့မွန္ရင္လည္းမွန္ပါလိမ့္မယ္...

ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့က်ေနာ္မွာ Unicode Font ကမွန္လားမွားလာေသခ်ာမသိတ့ဲအတြက္

Myanmar3 Unicode Font ကိုအသံုးျပဳေပးတားပါတယ္....

Unicode Font ေျပာင္းျပီးဖတ္လို႔အဆင္မေျပရင္က်ေနာ့္ကို

ျပန္ေျပာေပးပါက်ေနာ့္ကို Unicode Font Link ေလးပါပို႔ေပးပါ...

က်ေနာ္ Apk ကိုျပန္ျပင္ေပးပါမယ္....

အာလံုးလဲႀကိဳက္ၾကမယ္လို႔ေမ်ာ္လင့္ပါတယ္....

လိုခ်င္ပါကေအာက္မွာေဒါင္းသြားၾကပါေနာ္....

ဆိုဒ္ကေတာ့နည္းနည္းမ်ားပါတယ္....

ဘယ္ေလာက္႐ွိလဲဆိုေတာ့ 10 MB နီးပါး႐ွိပါတယ္.....

 

 

 

 

 

၅၅၀ နိပါတ္ေတာ္(ပထမပိုင္း) 10MB

 

 

 

 

 

http://pc.cd/dCaitalK

အပန္းမၾကီးဘူးဆိုရင္ တင္သမွ်ပို႔စ္တုိင္းကို Facebook မွာ ဖတ္ခ်င္ရင္

ဒီေနရာေလးကုိႏွိပ္ျပီး က်ေနာ့္ Page ေလးကို Like လုပ္ေပးပါဦး....

က်ေနာ့္ဆိုဒ္မွနည္းပညာမ်ားကို လြတ္လပ္စြာျပန္႐ွဲႏိုင္ပါတယ္...

က်ေနာ့္ဆိုဒ္မွ Application ေရးသားနည္း Source နည္းပညာမ်ားသည္

က်ေနာ့္ကိုယ္ပိုင္ နည္ပညာမ်ားျဖစ္ပါတယ္....

Application ေရးသားနည္းစစတင္ခ်င္းနည္းပညာသည္ က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္း

အကို ေဇယ်ာလင္း ျဖစ္ပါတယ္...

သူပဲစတင္ခ့ဲတ့ဲအတြက္ က်ေနာ္လည္းဒီလိုျပန္ျဖန္႔ႏိုင္တာပါ....

အဲအတြက္ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာကေတာ့....

ဒီေရးသားနည္းမ်ားသည္.... က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႔ ကိုယ္ပိုင္နည္းပညာမ်ားျဖစ္ပါတယ္...

တခ်ိဳ႕ နည္းပညာမ်ားသည္တျခားနည္းပညာေတြကိုျပန္လည္ကူးယူတင္ျပျခင္းျဖစ္ပါတယ္....

အားေပးမႈအတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္....

ပဲခူးသားေလးေက်ာ္ထြဋ္

အခုလိုအားေပးတ့ဲအတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္း ေျပာျပရပါေစ........ IT Learner & Sharer မွနည္းပညာမ်ားအား မည္သူမဆိုလြတ္လပ္စြာကူးယူသုံးစြဲႏိုင္ပါ ေၾကာင္း.....ကြ်န္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ေသာေနရာေလးသို႔ လာလည္တဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment